.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدیدترین انتصاب در استانداری گلستان

طي حكمي از سوي‌ استاندار گلستان، علي‌اكبر پرواز به سمت مشاور استاندار در امور بودجه و برنامه‌ريزي منصوب است.

مشاور استاندار گلستان در امور بودجه و برنامه‌ريزي اظهار داشت: استان گلستان با وجود قابليت‌ها، پتانسيل‌ها و فرصت‌هاي فراوان كه مشخصه بارز استان در مقايسه با بسياري از مناطق كشور است با انواع مشكلات از جمله گستردگي محروميت و وجود مناطق كمتر توسعه‌يافته در سطح استان دست به گريبان است.

علي‌اكبر پرواز اظهار داشت: از سويي حاشيه شدن استان در برنامه‌هاي توسعه قبلي و ضعف زيرساخت‌ها در بخش‌هاي اقتصادي، اجتماعي و ... موجبات توسعه‌نيافتگي استان را فراهم ساخته است.
وي تصريح كرد: اين در حالي است كه در بين استان‌هايي كه در برنامه توسعه گذشته از ايجاد ظرفيت‌هاي اقتصادي و زيربنايي بهره‌مند شدند به طور مضاعف هم از ايجاد ظرفيت‌ها و هم از درآمدهاي ناشي از آن استفاده مي‌كنند.

مشاور استاندار گلستان در امور بودجه و برنامه‌ريزي گفت: اما استان گلستان به لحاظ فقدان ايجاد ظرفيت‌هاي لازم در گذشته، عدم وجود صنايع بزرگ و اساسي در استان، پايين بودن سطح درآمد مردم و سهم 25 درصدي بخش كشاورزي از GDP استان و معافيت‌هاي مالياتي كه در اين بخش‌ها داريم همچنان به خاطر محروميت‌هاي گفته شده پاسخگوي نيازهاي كنوني توسعه استان نيست.

پرواز خاطرنشان كرد: در صدد اين هستيم با همتي كه در طي اين دو و سه سال اخير در استان صورت گرفته و به سرجمع اعتبارات استان چه در بخش تملك‌دارايي و چه هزينه‌اي اضافه شده بتوانيم علاوه بر تقويت بيشتر اين بخش‌ها رديف‌هاي اعتباري جديدي نيز براي استان ايجاد شده از جمله رديف اعتباري حاشيه اترك در استان بتواند ضمن پوشش و ضعف‌هاي اعتباري سنوات گذشته، جهش بزرگي در بهره‌مندي از شاخص‌هاي اقتصادي، اجتماعي و .... تضمين شده كشوري داشته باشد.

علي‌اكبر پرواز داراي مدرك تحصيلي كارشناسي‌ارشد است كه سوابقي همچون رئيس گروه حراست سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور، معاون اداري مالي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان اردبيل، سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداري اردبيل، معاون دفتر برنامه‌ريزي و بودجه استانداري اردبيل و مشاور معاون فرهنگي، آموزشي و پژوهشي معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري را دارد.
به گزارش استانداري گلستان، در اين حكم آمده است: با توجه به تعهد و تجربيات جنابعالي به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني به عنوان مشاور اينجانب در امور بودجه و برنامه‌ريزي منصوب مي‌شويد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.124 seconds.